Yritysneuvontapalvelut

Askolan kunta haluaa palvella paikallisia yrityksiä mahdollisimman kattavasti. Kunta on tehnyt yhteistyösopimuksen ProAgria Etelä-Suomen kanssa yrityspalvelujen tuottamisesta askolalaisille ja alueelle sijoittumista suunnitteleville yrityksille. Hyödynnä monialaista asiantuntijatiimiämme yritystoimintasi kehittämisessä.

Palveluja ovat:

• aloittavan yrittäjän neuvonta, yritysten perustaminen
  • yleinen yritysneuvonta (investoinnit, rahoitus, liiketoimintasuunnitelmat ym)
  • talousneuvonta
  • jatkajapalvelu ja sukupolvenvaihdokset
  • muut erityistoimenpiteet tapauskohtaisesti

Aloittava yrittäjä

Sisältönä voi olla mm. liikeidean arviointia, liiketoimintasuunnitelman laatimista, kannattavuuden arviointia ja rahoitustukineuvontaa (esim. starttiraha ja investointitukimahdollisuudet). Saat enintään 16 tuntia maksutonta yritysneuvontaa.

Toimiva yritys

Sisältönä voi olla lähtötilanteen kartoituksen jälkeen esimerkiksi toimenpide-ehdotuksia investointien suunnitteluun, rahoitustukihakemusten laadinnassa avustaminen, tarvittavien liiketoimintasuunnitelmien laatiminen. Saat 8 tuntia maksutonta yritysneuvontaa. Seuraavia kahdeksaa neuvontatuntia kunta tukee 50 %.

Voit tavata ProAgrian yritysasiantuntijan joustavasti joko omissa tiloissa, sovittaessa Askolan kunnantalolla, ProAgrian Järvenpään toimistotiloissa tai myös etäyhteydellä (esim. Teams). Voit kysyä lisää myös Askolan kunnan elinvoimapäälliköltä yritystoiminnan aloittamisesta tai sen kehittämiseen liittyvistä asioista.