Liikuntapalvelut

Kevään liikuntaohjelma 2024

Kevään maksuttomat jumpat 2024:

Maksutonta vauva- ja taaperojumppaa Kohtaamon Olkkarissa viikolta 3 alkaen

Tiistaisin klo 10–11

Luvassa jumppaa, liikuntaleikkejä, hyvän olon vinkkejä vanhemmille ja rentoa hengailua. Tilaan saa jäädä viettämään aikaa jumpan jälkeen! Kerrat järjestetään joka tiistai koko kevään ajan. Poikkeuksena viikko 9. Hiihtolomalla viikolla 8 kerta pidetään normaalisti.

Käyntiosoite: Askolantie 33, Askola

Maksutonta tuolijumppaa Kohtaamon Olkkarissa

Tervetuloa matalan kynnyksen tuolijumppaan! Ei erillistä ilmoittautumista. Kerrat järjestetään:

24.1, 21.2, 6.3, 27.3, 3.4, 24.4, 8.5, 22.5.

Jumppa on jokaisella kerralla klo 13–14.

Käyntiosoite: Askolantie 33, Askola

Kevään maksulliset jumpat 2024:

Kevään aikana tulossa useita ryhmäliikuntakursseja!

Seuraa Askolan kunnan sivuja sekä somekanavia

Kertamaksu: 5 €

Kausimaksu: 40 €. Kausimaksun maksamalla voit osallistua kaikille Askolan kunnan järjestämille ryhmäliikuntatunneille 31.5.2024 asti. Eri kursseille ei tarvitse maksaa erillistä kurssimaksua.

Matalan kynnyksen jooga Särkijärvellä Jukolassa 20.5. asti.

Maanantaisin klo 17-18

Joogatunneilla huolletaan kehoa, venytellään, availlaan jumeja ja rentoudutaan rauhallisen meditatiivisen musiikin parissa.

Ilmoittautumiset: karoliina.nygard@askola.fi

Maksullinen

Tanssillinen kuntojumppa Särkijärvellä, Jukolassa 20.5. asti.

Maanantaisin klo 18–19

Tanssillisessa kuntojumpassa tehdään lihaskuntoa, irrotellaan, tanssitaan vauhdikkaiden hittien tahdissa ja pidetään hauskaa! Ei koreografiaa.

Tunnin rakenne: Alkuverryttely, tanssillinen lihaskuntotreeni, loppuvenyttely + rentoutuminen

Ilmoittautumiset: karoliina.nygard@askola.fi

Seniorijumppa Särkijärvellä, Jukolassa 25.1.-20.5.2024

Torstaisin klo 11–12

Poikkeuksena viikko 9. (Hiihtolomaviikolla 8 pidetään tunti)

Tervetuloa ikäihmisille suunnatulle jumppatunnille. Jumpassa käytetään venyttelyn, tuolijumpan ja kevyen tanssin keinoja edesauttamaan kehon ja mielen hyvinvointia. Tunneilla hyödynnetään soveltavaa liikuntaa, ja liikkeissä pystytään huomiomaan erilaiset liikkuvuudet.

Ilmoittautumiset: karoliina.nygard@askola.fi, puh. 040 710 9240

Maksuton personal trainer/hyvinvointivalmennuspalvelu

Askolan kunnassa on alkanut uusi maksuton hyvinvointivalmennuspalvelu kuntalaisten hyvinvoinnin tueksi. Valmennusta vetää liikunnanohjaaja  ja se koostuu alkukartoituksesta sekä kuntosaliharjoittelusta. Alkukeskustelun aikana käydään läpi asiakkaan henkilökohtaiset hyvinvointitavoitteet ja terveyden nykytila.

Valmennuksen pääteemoja ovat uni, palautuminen, stressinhallinta, liikunta ja ravitsemus. Valmennuksessa keskitytään niihin asioihin, jotka asiakas tärkeäksi kokee.

Valmennus on tarkoitettu täysi-ikäisille kuntalaisille.

Jos sinulla on huomattavia haasteita terveyden tai liikkuvuuden kanssa, keskustelethan lääkärisi kanssa ennen valmennukseen osallistumista.

Valmennukseen ilmoittautumiset Bookings- varauskalenterista

Voit varata ajan myös puhelimitse tai sähköpostilla puh. 040 7109 240 / karoliina.nygard@askola.fi

Alkukeskustelut käydään Askolan lukion yhteydessä olevissa nuoriso- ja liikuntapalveluiden toimistotiloissa. Osoite: Helkamäentie 30, 07230 Askola. Käynti kadun puolelta, 2. kerros.

Kuntosalikäynnit käydään Askolan koulun kuntosalilla. Osoite: Linnankoskentie 49, 07510 Askola.

HUOM. Varaathan ensin ajan alkukartoitukseen ja sen jälkeen vasta varsinaisille Personal trainer-käynneille kuntosalille.