Liikunta

Liikuntapalvelut tarjoavat monipuolista liikuntaa kaikenikäisille askolalaisille. Tavoitteena on levittää iloa ja hyvää oloa kaikille kuntalaisille erilaisten liikuntatuntien- ja tempausten muodossa. Päämääränä on myös kuntalaisten hyvinvoinnin lisääminen ja hyvän toimintakyvyn säilyttäminen.

Järjestämme ohjattua liikuntaa ja erilaisia liikuntatapahtumia ympäri vuoden. Kylminä vuodenaikoina pääpaino on sisätapahtumissa, kouluyhteistyössä, ohjatussa ryhmäliikunnassa ja senioriliikunnassa. Kesäisin liikuntapalvelut keskittyvät Askolan oman pieneen keitaan eli Monninkylän maauimalan ympäristöön. Maauimala on auki yleisölle koko kesän, ja sen lisäksi siellä järjestetään uimakouluja, vesijumppaa ja kesäisiä tapahtumia. Myös erilaiset puistojumpat ja juoksukoulut ovat osa Askolan kesäistä liikuntakattausta.

naiset yhdessä urheilukentällä jumppaamassa

Liikuntapalvelut