Askolan kunnan tie- ja kevyenliikenteenväylien sekä torien talvihoidon alueurakat talvikaudelle 2024-2025

Askolan kunta hakee teiden-ja kevyenliikenteenväylien sekä torien talvikunnossapidon alueurakoitsijoita talvikaudelle 2024-2025.

Alueurakka sisältää mm. talvella teiden-ja kevyenliikenteen väylien lumien auraukset, liukkauden torjunnat ym. tehtävät. Alueurakan tarkempi sisältö on kirjattu urakkaohjelmaan. Alueurakointiin liittyvät alueet on jaettu viiteen erilliseen osa-alueeseen jotka on esitetty karttoineen tarjouspyyntöasiakirjoissa. Urakoitsija voi tarjota alueurakkaa yhdestä, useammasta tai kaikista alueurakan osa-alueista. Alueurakan sopimukseen voi sisältyä joko yksi osa-alue, enemmän kuin yksi osa-alue tai kaikki osa-alueet.

Sopimus on määräaikainen ajalla 9.10.2024 – 5.5.2025. Lopullinen sopimuksen aloitusaika sovitaan tilaajan ja alueurakoitsijan välisessä alueurakkasopimuksessa.
Hankinnan vertailuperusteena käytetään alueurakan osa-alue kohtaista tarjottua kokonaishintaurakkaa. Tarjoukset tulee jättää tarjouspyynnön liitteenä olevalla tilaajan tarjouslomakkeella, tarjouslomake on liitteenä sekä word- että pdf-muodossa, tarjous jätetään yhdellä tarjouslomakkeella. Tarjouslomakkeeseen tulee merkitä tarjoajan yhteystiedot ja sähköpostiosoite.

Hankintapäätös lähetetään tarjouslomakkeella ilmoitettuun sähköpostisoitteeseen. Tarjouksen voi jättää joko yhdestä, useammasta tai kaikista osa-alueista. Tarjoajan tulee merkitä tarjouslomakkeella osa-alueen kohtaan kyllä sanan jälkeen x jos tarjoajaa kohdetta ja täyttää tarjouslomakkeen sen kohdan kaikki pyydetyt hinnat. Mikäli tarjoaja ei jotain osa-aluetta tarjoa tulee osa-alueen kohtaan merkitä ei sanan jälkeen x ja silloin osa-alueen hintalomaketta ei tarvitse täyttää. Alueurakan osa-alueen alueurakoitsijaksi valitaan kelpoisuusehdot täyttävä halvimman kokonaisurakkahinnan tarjonnut tarjoaja.

Hankintailmoitus

Lisätietoja: palvelualuejohtaja Esko Halmesmäki