Kalle Kaliman konsertti Tampin kartanossa 2.8.

02.08.2024 - 02.08.2024 Tampin kartano, Särkijärvi

Kalle Kaliman soolokonsertti Askolassa

Jazzkitaristi Kalle Kalima konsertoi Askolassa Tampin kartanossa Särkijärvellä perjantaina 2.8.2024 klo 18.

Askolan soolokonsertissa Kalle Kalima soittaa tuttuja säveliä vanhoista lännenelokuvista kuten High Noon, Ballad of Alamo sekä version Hiski Salomaan Lännen Lokarista ja Sibeliuksen Jääkärimarssista. Tämän lisäksi on luvassa Kalle Kaliman omia sävellyksiä.

Kalle Kalima on Berliinissä asuva kitaristi, jonka suvun kesäpaikka on Askolassa. Askolan kunnan kulttuuritoimi on kutsunut Kaliman soittamaan Askolaan ja neuvotellut konserttipaikaksi Tampin kartanon upean miljöön.

Kalima on kansainvälisesti tunnettu jazzkitaristi, joka konsertoi ympäri maailmaa. Askolan soolokonsertin jälkeen hän esiintyy syyskuun lopulla myös Porvoo Jazz Festivalissa ja Ravintola Tenhossa Helsingissä.

Askolan konserttiin on vapaa pääsy ja sen järjestää Askolan kulttuuritoimi.

Tervetuloa!