Metsäsoitto 2024 Askolan hiidenkirnuilla

22.06.2024 - 22.06.2024 Askolan hiidenkirnut

Metsäsoitto-konsertti juhannuslauantaina Askolan hiidenkirnujen inspiroivassa maisemassa luonnon keskellä.

Tämän vuoden ”Kuulin käen kukkuvanna” konsertissa juhannuslauantaina Sanne Tschirpke luo keskikesän juhlatunnelman improvisoimalla äänellä ja eri soittimilla. Musiikin maisteri ja kansanmuusikko Tschirpke on tuottanut ja esiintynyt Hiidenkirnujen Metsäsoitossa vuodesta 2013 lähtien. Konsertti sisältyy alueen pääsymaksuun (4 €/perhe tai 2 €/aikuinen ja 1 €/lapsi, käteinen, MobilePay, tilimaksu).

Saavuthan paikalle ajoissa! Varaa aikaa pysäköimiseen, siirtymiseen kirnualueelle yli 500 metrin polkua pitkin ja kuuntelupaikan etsimiseen. Tervetuloa kuuntelemaan ja nauttimaan! Omat eväät ja viltti mukaan! 20 hiidenkirnua käsittävä alue ei valitettavasti sovellu liikuntarajoitteisille.

Lisätietoja alueesta: www.hiidenkirnut.fi.