Näyttely: Keramiikkaa ja mosaiikkia

02.05.2024 - 02.05.2024 Askolan pääkirjasto

Keramiikkaa ja mosaiikkia -näyttely on auki Askolan pääkirjastossa 22.4.-2.5.2024 ja esillä on Porvoon kansalaisopiston Askolan keramiikkaryhmän ja kirjaston mosaiikkityöpajassa tehtyjä töitä.

Askolan pääkirjaston näyttelyssä esillä olevia keramiikkatöitä ovat tehnyt: Riitta Heinonen, Arja Tsogas, Ulla Nikkanen, Eija Kilpeläinen, Sirpa Parkkonen, Tellervo Torkkola, Aini Kares-Salonen, Anna Suvanto, Susanna Savela, Lilja Savela, Sanna Koponen ja Keth Strömdahl

Pääkirjaston näyttelyssä olevat mosaiikkityöt on tehty kirjastossa olleen Upcycled-näyttelyn yhteydessä pidetyissä mosaiikkityöpajoissa, joita ohjasi Emma Lavonen.

Mosaiikkitöitä ovat tehneet Sari Keipi, Sari Vainio, Keth Strömdahl ja Arja Tsogas.