Omaishoitajien ja perhehoitajien valmennus 4.9. alkaen

04.09.2024 - 04.09.2024 Palvelukeskus Mäntyrinne

Valmennus on tarkoitettu omais- ja perhehoitajille, jotka hoitavat hoidettavaa joko omassa kodissaan tai hoidettavan kodissa. Valmennus tarjoaa hoitajille monipuolisesti tietoa siitä, miten pitää huolta omasta jaksamisesta ja toimintakyvystä sekä antaa tietoa hoivan ja huolenpidon toteuttamiseen.

Valmennuskertoja on yhdeksän ja ne järjestetään keskiviikkoisin 4.9. alkaen. Kaikki valmennuskerrat pidetään klo 14.00–16.00. Syyslomaviikolla 16.10. ei ole valmennusta.

Valmennukseen on mahdollista osallistua Porvoossa, Askolassa, Loviisassa ja Sipoossa. Valmennuksen luennoitsijat ovat paikan päällä Kumppanuustalo Myötätuulessa Porvoossa. Voit tulla seuraamaan suoraa verkkolähetystä luennosta muihin alla lueteltuihin toimipaikkoihin samaan aikaan. Kaikissa toimipaikossa on paikalla työntekijöitä.

Sinun ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, vaan voit saapua paikalle haluamaasi toimipisteeseen. Tulethan paikalle ajoissa ennen luennon alkua.

Valmennuskertojen aiheet

4.9. Elämän erilaiset roolit ja muutokseen sopeutuminen

11.9. Omaishoidontuki yli 65-vuotiaita hoitaville

• Omaishoitajan vapaat, maksuasiat, etuudet ja hyvinvointi