Tampin kartanoalue Askolassa. Pihapiiriä ja rakennuksia.

Yövy kartanon historiallisessa väentuvassa

Tampin kartanon väentupa 1700-luvun lopulta on tunnelmaltaan ainutlaatuinen. Sisätiloja on kunnostettu vanhaan tapaan ja sisustettu askolalaisen puusepän käsityönä tekemillä kustavilaisilla kalusteilla. Puuhella ja pönttöuuni ovat käytössä. Historia kertoo, että väentupa on jossain vaiheessa toiminut kartanon päärakennuksena.

Tampin kartanon väentupa sisältä kuvattuna. Valkoiset huonekalut, vanhoja tavaroita.

• Väentupaan majoittuu kerrallaan kaksi henkeä. Sisältää petivaatteet ja käsipyyhkeen.
  • Tilassa ei ole juoksevaa vettä.
  • Vesi-wc sijaitsee noin 50 m päässä.
  • Lisäpalveluna voi tilata aamiaisen ja nauttia sen omaan tahtiin kaikessa rauhassa.
  • Aktiviteetteinä mahdollisuus vuokrata kajakki (2 kpl), soutuvene, jopo-pyörä (2 kpl) tai varata rentouttava pihasauna

Yö tähtien alla

Riippumatossa sielu lepää ja mieli rentoutuu. Ihastu Kylänpäänjärven maisemaan ja tule kokemaan ainutlaatuinen yö tähtitaivaan alla.

taivas, jossa tuikkivia tähtiä

• Yöpyminen sisältää riippumaton (2 henkeä), hyttysverkon, sadekatoksen ja ohuen makuualustan. Omat makuupussit mukaan!
  • Puucee sijaitsee pellon laidassa noin 150 m rannalta.
  • Nauti nuotiotulen tunnelmasta. Rannalla on oma nuotiopaikka, polttopuita, makkaratikut ja sammutusämpäri.
  • Aktiviteetteina mahdollisuus vuokrata kajakki (2 kpl), soutuvene, jopo-pyörä (2 kpl) tai varata rentouttava pihasauna päivän päätteeksi.

Vietä yö kodikkaasti Immun mökissä

Pieni punainen saunamökki Kylänpääjärven kupeessa tarjoaa ainutlaatuisen elämyksen.

Tampin kartanon punainen saunamökki ulkopäin kuvattuna.

• Viihtyisä ja kodikas yöpyminen kahdelle hengelle. Sisältää petivaatteet ja pyyhkeet.
  • Vesipiste kätevästi mökin ulkopuolella ja ulkohuussi pienen kävelymatkan päässä.
  • Mökki on sähkötön.
  • Lisäpalveluna voit tilata aamiaisen ja nauttia hitaasta aamuhetkestä linnunlaulua kuunnellen.
  • Aktiviteetteinä mahdollisuus vuokrata kajakki (2 kpl), soutuvene, jopo-pyörä (2 kpl) tai varata rentouttava saunahetki pihasaunaan.

Tampin kartanon väki toivottaa sinut tervetulleeksi luonnon helmaan!