nuori nainen juo kahvia kahvilassa

Kahville ja herkuttelemaan!

Tuorilan Kotileipomon mestarileipurit panostavat aidosti maistuviin ja herkullisiin tuotteisiin, joiden maku ja ulkonäkö ovat vertaansa vailla.

Kotileipomon sijainti vanhassa meijerikiinteistössä Askolassa luo historian havinaa ja tunnelmaa, onhan kiinteistö rakennettu jo 1917. Kesäisin tilat laajenevat viihtyisälle terassialueelle. Tuorilassa voit nauttia kupposen kahvia ja suolaista tai makeaa syötävää. Voit ostaa myös kotiin tuliaisina käsityönä valmistetut leivät ja leivonnaiset.

Kesäaikaan iloa tuovat Tuorilan omat picnickorit. Poikkea peremmälle ja nappaa eväät mukaan, olet sitten matkalla retkelle, uimaan tai muuten vaan reissuun.

Lisää historian havinaa ja tunnelmaa löydät Tuorila`s Home Bakerysta Porvoosta aivan tuomiokirkon kupeesta sekä perinteisestä Porvoon torikahvilastamme.

Tervetuloa maistelemaan ja ihastumaan!

kauniisti katettu pöytä, jossa teekuppi ja croissant