Etsimme joukkoomme palvelualuejohtajaa Osaaminen ja elämänlaatu -palvelualueelle

Etsimme joukkoomme toistaiseksi voimassa olevaan virkasuhteeseen motivoitunutta ja ammattitaitoista palvelualuejohtajaa Osaaminen ja elämänlaatu -palvelualueelle.

Osaaminen ja elämänlaatu -palvelualueen johtajana vastaat palvelualueen johtamisesta ja kehittämisestä. Palvelualueellesi kuuluvat varhaiskasvatus, esiopetus, perusopetus, lukio-opetus ja nuoriso-, liikunta-, kirjasto- sekä kulttuuripalvelut. Palvelualueella työskentelee noin 170 alansa ammattilaista. Palvelualueen johtajana toimit Osaaminen ja elämänlaatu -lautakunnan esittelijänä ja olet kunnan johtoryhmän jäsen. Vastaat palvelualueen asioiden valmistelusta ja täytäntöönpanosta sekä asetettujen taloudellisten ja toiminnallisten tavoitteiden saavuttamisesta.

Lisätietoja ja hakeminen

Askola

Askola on ketterä 4700 asukkaan kunta erinomaisella sijainnilla, pääkaupunkiseudulle ajat reilussa puolessa tunnissa ja Lahteen alle tunnissa. Askolassa, Uudenmaan helmessä, asutaan ihan maalla, mutta melkein kaupungissa. Kauniissa jokilaaksossa sijaitseva Askolan koulukeskus on yksi alueemme ehdottomista ylpeyden aiheista. Nyt koulukeskukseemme rakentuu Askolan uusi lukio.

Toimintamme pohjautuu kuntastrategian painopisteisiin, elinvoiman ja hyvinvoinnin edistämiseen. Arvomme positiivisuus, osallisuus, turvallisuus, kestävyys ja joustavuus ohjaavat työtämme arjessa.

Työskentelemme tiiviisti 220 ammattilaisen voimin toteuttaaksemme tavoitteemme. Henkilöstötyytyväisyys Askolassa on korkealla tasolla ja työnantajana Askolan kunta on arvostettu.

Kenties pian sinäkin olet osa joukkoamme!