Kiinnostaisiko sinua nuoriso-ohjaajana toimiminen Askolassa?

Etsimme nuorten parissa toimimisesta kiinnostunutta ja innostunutta nuorisotyön ammattilaista.

Nuoriso-ohjaajana saisit toimia monimuotoisissa nuorten toimintaympäristöissä mm. kouluissa, nuorisotiloilla, kylillä, erilaisissa tapahtumissa ja muissa toiminnoissa. Haemme nuorisotoimen aktiiviseen tiimiimme toista nuoriso-ohjaajaa 1.9.2024 lukien toistaiseksi.

Tehtävässä painottuvat mm. koulunuorisotyö ja perusnuorisotyön jalkauttaminen keskustan lisäksi kyläalueilla (esim. Juornaankylä, Särkijärvi), avoin nuorisotilatoiminta, verkostoyhteistyö (3. sektori), tapahtumien, kerhojen, retkien, leirien järjestäminen nuorille.

Nuoriso-ohjaajana saat tehdä yhteistyötä kunnan nuorten, koulujen, koulukuraattorin, toisen nuoriso-ohjaajan, nuorisosihteerin ja etsivän nuorisotyöntekijän kanssa. Sinulla on mahdollisuus olla kehittämässä kunnan nuorisotyötä. Lisäksi yhteistyötahoina on Itä-Uudenmaan hyvinvointialueen ammattilaiset, kolmas sektori sekä muut lähialueiden nuorisotyön toimijat.

Tehtävään edellytetään alalle soveltuvaa AMK-tutkintoa esim. yhteisöpedagogi tai aiempaa vastaavaa opistotasoista tutkintoa tai nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajan tutkintoa sekä työkokemusta nuorten parissa tehtävästä työstä.

Työ edellyttää hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, kokonaisvaltaista itseohjautuvuutta, oma-aloitteisuutta, joustavuutta, kykyä kohdata lapsia ja nuoria erilaisissa toimintaympäristöissä, TVT-taitoja ja kehittävää työotetta. Monipuolisten nuorisotyössä käytettävien menetelmien osaaminen katsotaan eduksi.

Työaika on 38,25 h/vko ja sisältää ilta- ja satunnaista viikonlopputyötä. Oman auton käyttömahdollisuus on välttämätöntä, sillä tehtävien hoito edellyttää liikkumista alueella.

Toimeen valitun tulee esittää hyväksyttävä Askolan kunnan työterveyshuollon työhöntulotarkastuksen todistus terveydentilastaan ja lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote ennen työsuhteen aloittamista. Toimi täytetään kuuden (6) kuukauden koeajalla. Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot ovat KVTES:n mukaiset.

Hakeminen

Hakemukset pyydetään ensisijaisesti sähköisesti Kuntarekry.fi -sivujen kautta. Hakuaika päättyy 9.9.2024 klo 15 mennessä. Hakemukseen tulee liittää kelpoisuuden osoittavat tutkinto- ja työtodistukset. Alkuperäiset todistukset tulee esittää mahdollisen haastattelun yhteydessä.

Askolan kunta on savuton työnantaja.