Likel & Tykön Askulassa jatkuu nuorille suunnatulla livemusiikkikeikalla: räppäri Ahti esiintyy 22.8.2024 Askola-Areenalla

Likellä & Tykönä Askulassa -kesänavaus- ja elämystapahtuma keräsi kesäkuun puolivälissä runsain mitoin kuntalaisia yhteen Askolan Kohtaamolle. Monipuolinen, runsas ja maksuton ohjelma sai kiitosta erityisesti lapsiperheiltä, joita olikin tullut runsaasti paikalle. Kiitos mukanaolostanne! Toivottavasti kaikki viihtyivät ja saivat kokea ainutlaatuista askolalaista yhteisöllisyyttä.

Nimi on sittemmin lyhentynyt Likel & Tykön Askulassa -nimiseksi tapahtumaksi, joka saa jatkoa 22.8. Askolan yläkoululaisille ja sitä vanhemmille nuorille suunnatulla livemusiikkikeikalla Askola-Areenalla. Illan tähtiartistina on Suomi-räpin kuuma nimi – Ahti. Tarkempi ohjelma on tekeillä ja yksityiskohdista tiedotetaan kunnan viestintäkanavissa elokuun alkupuolella.
Nuorten musiikkitapahtuman tukijoiksi ja yhteistyökumppaneiksi ovat lähteneet Askolasta Lehtiniityn maanrakennus Oy, Muovi-Heljanko Oy, Huoltopalvelu J. Holmberg, Sewatek Oy, Ps Pohjarakennus, Rakennustyö Pråhl, Hakevuori, TunnePuu ja Rakennustarkastus Ratar.

”Hienoa, että saamme tehdä yhteistyötä askolalaisten yritysten kanssa. Valmistelussa oleva tapahtuma on arvostuksen osoitus nuoria ja heidän tulevaisuuttansa kohtaan. On ilo nähdä, miten yrityksemme kantavat vastuuta ja osoittavat välittämistä ja yhteisöllisyyttä nuorillemme. Nuoret kohtaavat tänä päivänä monia haasteita. Musiikkitapahtuma järjestetään Hauskaa selvin päin
-teemalla, näin osoitamme nuorillemme, että olemme läsnä ja tuemme heitä”, kunnanjohtaja Annu Räsänen tiivistää.

Likel & Tykön -tapahtumakokonaisuus osoittaa, miten Askolan kunta haluaa panostaa kaikkien asukkaidensa hyvinvointiin. Yhteenkuuluvuus on tärkeää myös nuorten elämässä ja se vaikuttaa positiivisesti niin yksilöihin kuin koko kuntaan. Tapahtuma tuo nuoret yhteen heille mieluisassa ympäristössä ja luo mahdollisuuksia merkityksellisiin kohtaamisiin.

Mikäli yrityksesi tai yhteisösi haluaa vielä liittyä tukijoukkoon mukaan, laitathan viestiä: pirjo.lokka@askola.fi

Lisätiedot 5.8. alkaen:

Pirjo Lokka