Askolan kunta kauppaa Massey Fergusonia vuosimallia 1966

Tällä kertaa Askolan kunta ei markkinoi tontteja upeissa maisemissa alle tunnin päässä pääkaupungista vaan kunnalla on tulossa myyntiin aito massikka vuosimallia 1966. Massey Ferguson on nähtävillä Askolassa Korttian kesätapahtumassa heinäkuussa.

massey fergusson vm. 1966

Askolan kunta on ottanut vastaan perinnön, joka koostuu pääosin metsä- ja maatalousmaasta. Perintöön sisältyi lisäksi asuinkiinteistö, jonka irtaimistoa ja kalustoa laitetaan myyntiin kesän aikana. ”Mikäpä olisi mieluisampaa kuin nähdä, että tällekin toimivalle traktorille saataisiin uusi onnellinen omistaja,” toteaa Askolan hallintojohtaja Tuija Saloranta. ”Traktorihan on tuoreempi kuin minä, joten työtunteja ja virtaa varmasti riittää,” jatkaa hallintojohtaja traktorin markkinointia.

Traktori on nähtävillä Korttian kesäpäivillä 20.7.2024.

Katso myös muut huutokaupattavat tavarat täältä

Traktorista voi jättää tarjouksen 31.7.2024 mennessä kirjallisesti osoitteeseen: Askolan kunta, Askolantie 30, 07500 Askola tai sähköpostitse askola@askola.fi. Kuoreen tai sähköpostin aihe -kenttään otsikko Tarjous traktorista.

Kyselyt: Jouko Pihlaja, puh. 0500 708 787

Askolan kunnan hallintojohtaja ja kunnanjohtaja seisomassa kesäisen pellon laidalla
Kuvassa hallintojohtaja Tuija Saloranta ja Askolan kunnanjohtaja Annu Räsänen esittelemässä traktorin kotiympäristöä