metsän latvastoa, vihreitä lehtiä ja oksia

Rentoudu Villa-Nestossa

Villa-Nesto tarjoaa laadukasta yöpymistä aivan Porvoonjokilaakson rantamaisemissa. Mökin pihapiirissä on tilaa pelata ja leikkiä, saunoa ja käydä virkistäytymässä joessa. Huvimajassa voit viettää illanistujaisia ja nauttia upeista maisemista ympärillä. Aktiviteetteina voit käydä joella soutelemassa, pyöräillä, uida ja muutoin nauttia luonnon rauhasta. Palvelut sijaitsevat aivan lähellä. Kyliltä löytyy kauppa, apteekki ja ruokaravintola.

Villa-Nesto-mökki Askolassa. Punainen pyöröhirrestä tehty pieni mökki.

• Majoituskapasiteetti neljä henkeä.
  • Villa-Nestossa on käytännölliset kaksi makuuhuonetta ja tupakeittiö.
  • Keittiössä on erinomainen varustelutaso.
  • Tunnelmaa tupaan tuo takka jonka ympärille on mukava kerääntyä viettämään iltaa.
  • Oleskelutilan erkkeristä aukeaa mainio näköala suoraan joelle.
  • Lisäpalveluina voit tilata kätevästi liinavaatteet ja loppusiivouksen!

Nauti mökkeilystä Villa-Bertassa

Villa-Bertta on laadukas hirsimökki, jossa on hyvin varustellun omakotitalon mukavuudet. Helppoa ja nautinnollista lomaa voit viettää isommallakin joukolla. Mökin pihapiirissä on tilaa pelata ja leikkiä, pulahtaa uimaan omalta laiturilta tai vaikka lähteä pienelle souturetkelle. Myös pyöräilymaastot ovat aivan nurkan takana!

Villa-Bertta-mökki Askolassa. Harmaasävyinen tasokas huvila.

• Majoituskapasiteetti 6 henkeä, tarvittaessa pinnasänky pikkuväelle.
  • Tilaa on kahdessa kerroksessa yhteensä 86 m2 ja talon edustalla on upea iso terassi.
  • Lisäpalveluna voit tilata liinavaatteet sekä loppusiivouksen.

Sijainti kahden kylätaajaman välillä tuo lisää palveluita aivan kävelymatkan päähän. Monninkylästä sekä Askolan kirkonkylältä löytyvät kauppa ja ruokaravintola, sekä kirkonkylältä myös apteekki.

Tervetuloa viettämään vapaa-aikaa mökeille!