Punaisiä ja oransseja värejä sisältävä taidetyö.

Taidetta ja luontoa

Askolan Huuvarin kylässä on taitelija Eija Karivirran perustama taidetalli ja luontopolku. Kansainvälinen taiteilija on tullut tunnetuksi keramiikastaan ja on Suomen kansainvälisesti tunnetuimpia keraamikkoja. Hänen ainutlaatuisia töitään voit nyt käydä ihailemassa yksityisnäyttelyssä.

Monipuolinen taiteilija on luonut uniikkeja veistoksia puusta, kivestä ja romuraudasta, sekä maalannut tauluja käyttäen eri tekniikoita. Kokoelmista löytyy niin akvarellitöitä, öljyvärimaalauksia kuin pastellivärimaalauksiakin.

Taidetallin ympäristössä on taiteilijan tekemä, vuosien saatossa muovautunut luontopolku. Puistomainen metsikkö on yllätyksellinen ja sieltä löytyy lukematon määrä luonnon ehdoilla tehtyjä taideteoksia.

Taidetalli ja luontopolku ovat avoinna yleisölle tilauksesta kesäkuusta elokuun loppuun.

Tervetuloa lumoavaan taidetalliin ja luontopolulle!