Liikenteen asiakaspalvelu

Askolan kunnan alueen pääväylät ovat valtaosin Valtion maanteitä, joiden ylläpidosta vastaa ELY-keskus.

Palaute kunnan ylläpitämistä teistä TR-kiinteistöhuolto 24/7

Ilmoita tien kunnosta

Voit ilmoittaa maantien kunnosta Liikenteen asiakaspalvelun Palauteväylä-verkkopalvelussa suoraan kartalle kohdennettuna ympäri vuorokauden. Kartalta voit seurata myös muiden tekemiä ilmoituksia ja niiden käsittelyn tilaa.

Ilmoita liikennettä vaarantavasta ongelmasta suoraan Tieliikennekeskusten Tienkäyttäjän linjalle.

Tienkäyttäjän linjalle kuuluvia ilmoituksia ovat esim. tiellä oleva vesi, tielle kaatunut puu tai muu este, joka estää normaalin tienkäytön.

Ilmoittajilta pyydetään tarkka tieto ongelman sijaintipaikasta ja yhteystiedot. Tieliikennekeskuksen liikenneoperaattori välittää ilmoitukset alueurakoitsijalle.