Virtuaalinen vanhempainilta ja ammattilaisten webinaari huhtikuussa: aiheina sähkösavukkeet ja nikotiinituotteet

Nikotiiniviestintäverkosto (THL, Opetushallitus, Valvira, Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry, Filha, Syöpäjärjestöt, Suomen ASH) järjestää valtakunnallisen virtuaalisen vanhempainillan:

ti 23.4.2024 klo 18.00–19.00 aiheesta ”Sähkösavukkeet (vapet) ja nikotiinipussit – mistä kyse ja mitä tehtävissä?”

Illassa puhutaan muun muassa vapetuksesta; miten vapet ja nikotiinipussit näkyvät lasten ja nuorten arjessa sekä mitä haitoista tiedetään. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Ohjelma ja Teams-osallistumislinkki (lisätään tiistaina 23.4.2024 klo 9.00) THL:n verkkosivuilta.

Lisäksi Nikotiiniviestintäverkosto järjestää:

ke 17.4.2024 klo 8.15–9.45 mm. koulujen ja nuorisotyön ammattilaisille webinaarin ”Uudet nikotiinituotteet ilmiönä kouluissa ja oppilaitoksissa – mistä kyse?

Tavoitteena on tarjota perustietoa ja lisätä ymmärrystä nuorten käyttämistä uusista nikotiinituotteista sekä niihin liittyvistä ilmiöistä. Webinaarissa on mahdollisuus esittää asiantuntijoille kysymyksiä. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan 16.4.2024 mennessä.

Ilmoittautumislinkki, ohjelma ja tarkemmat tiedot THL:n verkkosivuilta.