Yleistä Ajankohtaista Tapahtumakalenteri Avoimet työpaikat Vaalit Päätöksenteko Yleishallinto Sivistystoimi Kirjasto Vapaa-aika Sosiaali- ja terveystoimi Tekninen toimi Rakentaminen ja ympäristö Kaavoitus Yritykset Linkit Kriisin sattuessa Palautelomake

20.01.2017

ASKOLAN KUNTA OTTAA KÄYTTÖÖN TELEQ- PUHELINJÄRJESTELMÄN HAMMASLÄÄKÄRIEN JA SUUHYGIENISTIN VASTAANOTOISSA 27.1.2017 ALKAEN 

Huom! 27.1.2017 alkaen kaikkien hammashoitoloiden ajanvarausnumero on 040 7109 209 

Suun terveydenhoito ottaa käyttöön 27.1.2017 TeleQ- puhelinpalvelujärjestelmän hammaslääkärien ja suuhygienistin vastaanotossa. Palvelun avulla puheluruuhkia saadaan tasattua, jolloin asiakkaat tulevat palvelluiksi paremmin ja tehokkaammin eli yksi puhelu riittää. Asiakas saa itse valita, jääkö hän odottamaan vuoroaan linjoille vai valitseeko hän itselleen takaisinsoiton, jolloin hammashoitolasta soitetaan hänelle mahdollisimman pian. 

Uusi puhelinpalvelu toimii näin: 

* Soittaessasi palvelunumeroon 040 7109 209 kuulet ensin tervetuloviestin. 

-Valitse annetuista vaihtoehdoista se, mitä asiasi koskee: 

Päivystys, paina 1 (särkytapaukset, tapaturmat)

Ajanvaraus, paina 2 (ei kiireellinen ajanvaraus)

Varatun ajan peruutus, paina 3  (ohjautuu puhepostiin; jätä tiedoksi nimesi, syntymäaikasi sekä aika jonka haluat perua)

Muut asiat, paina 4

  

- Sinulle kerrotaan, kuinka monta puhelua on edelläsi jonossa.

- Hetken kuluttua sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoitto

(”Jos haluat meidän mieluummin soittavan, paina tähti”). 

- Voit joko jäädä odottamaan vuoroasi linjoille tai tähteä painamalla siirtyä takaisinsoittoajan varaukseen.

- Tähteä painettuasi palvelu pyytää sinua tekemään valinnan ”1”, jos haluat, että sinulle soitetaan takaisin siihen numeroon, josta soitat. Muussa tapauksessa, valitse ”2”, jolloin voit näppäillä puhelinnumerosi suuntanumeroineen (myös lankaliittymästä soitettaessa) järjestelmään (esim. 0401234567, 0191234567).

- Tämän jälkeen voit sulkea puhelimesi ja sinuun otetaan yhteyttä mahdollisimman pian.